tirsdag 12. oktober 2010

Blogg på skolen !

Hei, jeg heter Ida og går på Sørenget Oppvektssenter. Idag på skolen lagde vi i 7.kl oss blogg.
Så dette er mitt første innlegg på Bloggen : ))
På denne bloggen skriver jeg om noe vi har hver fredag, nemlig uteskole! Så hver fredag kl. 12 går vi på tur, og noen ganger tar vi med Stormkjøkken, men til vanlig fyrer vi opp et bål og griller osv.
Det kan jo kanskje bli litt vanskelig når det regner som verst, men da holder vi bare til unger tak!
Ellers skriver jeg om natur og dyrene i skogen.



- Bildet er tatt fra Google
- Ida !

5 kommentarer:

  1. Hei!

    gleder meg til og se hva du skriver!
    Ps. Veldig kult bilde! :P

    SvarSlett
  2. Hei!
    Da er du i gang Ida!Flott! Kanskje det hadde vært lurt å skrevet mere om ugler!
    Pejo

    SvarSlett
  3. Hei, Ida!

    Det høres ut som om dere har et alle tiders Oppvekstsenter; uteskole hver fredag - det er stilig!

    Gleder meg til å se bilder og høre mer om disse dagene - hvordan fikser dere forresten bålbrenning/grilling når regner øser ned?

    Lykke til med blogginga!

    Hilsen Eva (fra klassen til rektor)

    SvarSlett
  4. Kjæmpebra blogg Ida, Glede mæ te å sjå ka du kjæm te å skriv :)

    - Hedda

    SvarSlett