tirsdag 2. november 2010

Uteskole forrige uke

Hei Hei
Jeg glemte norskboka idag så jeg fikk ikke skrevet om ukeoppgaven.
Så jeg tenkte å skrive litt om hva vi gjorde på uteskolen, fredag, forrige uke:

De i 5 klassen tok nemlig narsjonale reøver så vi i 7. måttå ta over ''småbarna''.
De fire største i barnehagen... Det høres kanskje ikke så vanskelig ut, men... Tro meg, det var det.

Vi gikk innover Ganes. Sammen med småtrinnet.
Det ble ikke noe særlig lang tur, men det gjorde egentlig ikke så mye. = D

Jeg hadde desverre glemt kamera/telefonen hjemme, så jeg fikk ikke tatt noen bilder.
Men dette fant jeg på http://www.google.no/ og det så utrolig vakkert ut så... Klarte liksom ikke å dy meg...



På fredag skal vi i 7. ha et slags livredningskurs! Da skal jeg huske kamera da! ; )
- Ida ! ; )

2 kommentarer:

  1. Tenk hvor heldige de største i barnehagen er som får gå sammen med dere!
    Dere blir forbilder som ingen voksene når opp til!
    Blir spennende at du tar bilder på fredag. Vil du prøve deg på å legge vekt på følelser.
    Glede, sorg,forvirring eller andre følelser.
    Pejo

    SvarSlett