lørdag 20. november 2010

Røyk og Snus ekke kult...

Hei igjen...

Mens jeg skrev litt om min mening om pelsbruk begynte jeg også å tenke litt på det med røyk og snus og sånt, og om hvor lite kult det er!


- Fysj!

Det ser stygt ut, ødelegger deg og andre rundt deg og det er så lite kult...
Når jeg spør de som snuser/røyker om hvorfor de gjør det, sier de at det er fordi det er så kult, eller at ''alle'' gjør det.
Synes virkelig folk at det å drepe seg selv er kult? På røykpakken f.eks. står det ''Røyking Dreper''
- Men likevell kjøper folk det. Det er jo bare teit!


- Lyst på en?
- Eller - Lyst til å bli avhengig å dø?
  • Røyking påvirker lungene, og man kan dø av det, kult? NEI
  • Snus ser utrolig stygt ut, gir sår i leppa osv, kult? NEI
  • De vil angre på det senere i livet. Bare tenk, når en har en liten baby - Da kan man ikke akkurat røyke. Barnet ville blitt syk og ja...
  • Røyk og Snus, spesielt røyk, lukter utrolig fælt. Jeg hater å gå forbi folk som røyker, det lukter så fælt at jeg går heller en omvei.
  • Snus: du får utrolig stygge tenner...

- Æsj!

- Bilder http://www.google.no/
- Ida

2 kommentarer:

  1. Hei Ida!
    Er helt enig med deg!!!

    SvarSlett
  2. Hei IDA!
    Enig i det du sier, røyk og snus skulle vært forbudt !
    Hvorfor kjøper de det når det står på pakken at røyking dreper?

    -Hedda

    SvarSlett